2012. november 30., péntek

3096 nap - Natascha Kampusch

Óóóóóó anyám. Nem is tudok erre mit írni, és még a végén sem vagyok. Régóta érdekelt Natascha Kampusch története, és most neki is láttam a délutáni alvás (hehe... mintha lenne) helyett olvasni. Nem mintha a stílusa olyan jó lenne, de maga a történet. Nekem maga a rémálom. Ettől féltem midnig - még most is -  a legjobban, hogy valaki elfog, elrabol, megkínoz, fogva tart. Szívfacsaró a történet, és akkor most ismét felvetődik, hogy hogy van joga bárkinek is arra, hogy egy 10 éves gyerek életét ilyen módon elvegye? 8 évig tartotta fogva a Tettes... 8 évig. Az egész ifjúságát elvette, nyilván az első csókját, szeretkezését is (bár a könyvben erről igen tapintatosan hallgat, megőrizve a maga privát szféráját, bár gondolom a sajtó annak idején...). Hogy tud ez a szegény lány ezek után élni? Borzasztó. A könyvről majd még esetleg írok, ha bevégeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése