2012. szeptember 11., kedd

Minden gyerek abbahagyja

Meglehet, mégiscsak  babás blog leszek... áááá nem, az bizton nem.
Na most csak annyit, hogy úgy tűnik minden gyerek abbahagyja egyszer az állandó sírást. Babocs múlt héten, az orvos látogatása után tette meg, az első kúp beadásakor. Azóta a férjem adott  neki még egyet, én meg még kettőt, szóval összesen 4et használtunk el egy hét alatt. Azért némi lelkiismeret furdalásom van miatta, hogy akkor én most nyugtatózom a gyereket? De végülis kb 3 hétig hallgattam reggeltől estig, hogy sír, azt hiszem ennyit lehet, és végülis tényleg csak homeopátia. Na magyarázom a bizonyítványomat és önigazolok.

Viszont csodás kisbaba, élmény vele lenni. De azt senki nem mondja el, hogy milyen irdatlan nehéz is ez. Sírás ide vagy oda, én szinte megszűntem létezni, mert reggeltől reggelig a babával vagyok, pár percekig egyedül. Főként amikor alszik, de pl éjjel akkor sem. Majd biztos lesz másként is.

Azért van ebben valami nagyon végleges, ha az embernek gyereke lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése