2012. szeptember 5., szerda

... ehh, ez a gyerek csak sír és sír

Hasfájós lenne? Na de akkor miért reggel kezdi a bőgést? És bizony ma megadtam magamat a saját bizonytalanságomnak, és elvittem az orvoshoz. Ugyan nézze már meg, van-e valami baja. Homeopátiás sztárorvos - véletlenül nekünk ő a területileg beosztottunk. Pluszban még csókos is vagyok nála, hátugye nagy a család, és az ilyen jellegű embereket valaki mindig ismeri. Naszóval elbaktattunk, a gyerek makk és egészséges, de kapott homeos bogyót, meg kúpot.
(itt abbahagytam az írást, és másnap folytattam)

Szóval tegnap beadtam neki a kúpot, amikor kezdte a nyinyogást, mert már tényleg cincákban az idegeim. És láss csodát, azóta a gyermek mosolyog, beszélget, egy kis tünemény. Jejj. Vibrocil kúp a neve, csupa homeopátia van benne, és nekünk ezt az állandó nyűgösséget legyőzte egyenlőre. Bódog vagyok tőle nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése