2012. szeptember 13., csütörtök

A Garay

Egyszer még ezer éve voltam a régi Garay piacon. Akkoriban még életkorilag is és a hely jellegéből adódóan is megilletődéssel vegyes páni félelemmel követtem az osztálytársamat, ki viszont otthonosan mozgott a terepen. Zsúfolt volt, sötét és hangos - nekem legalábbis, hiszen én budai lányként a Fény utca piac úri közönségéhez voltam szokva (na nem a mostani Mammutos, hanem a régi, tudod).
És akkor most a Garay-t is megépítették. Olyan is. A piactéren főként import áruk, kedvetlen eladók lézengenek. Korán és tán szombaton egykét nénike némi áruval, de nem vészes. Húsbolt van, de abból is csak pár nyitva. Az emeleten van egy bolt, amolyan ABC, talán Coop, vagy Penny nem tudom, de nagyon szar. Van egy DM, az olyan, mint mindenhol, egy kínai, egy használtruci bolt, meg néhány egyéb üzletecske, egy Príma Pék, egy ázsiai étkezde és egy kifőzde. És én emiatt járok ide. Mennyeien főznek, jók az adagok, és megéri a pénzét. Nem mondom, hogy olcsó, de nem durva.

ÖOsszességében a Garay piac most olyan, mint egy félighalott város. Nincs jellege, és üres is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése