2011. november 8., kedd

Öltözködnek Birkaföldén

Hát eleddig kellemesnek volt mondható az idő. Felhős, esőlógós, de olyan 13-14 fok midnig volt. Aztán egyszercsak elvették a tizest, és maradt a 3-4 fok. Persze vettem egy télikabátot, és egy sál-sapka-kesztyű szettet (nagyon helyes, de most ez nem lényeg). Örömmel és mosollyal az arcomon távoztam a boltból, majd körülnéztem a helyi Váci utcán (Váci utca.... cöh.... ali van 300 méter az egész, és a boltok egy része említésre sem méltó, vagy kaszinó sok sok játékautomatával, vagy fogadóiroda), és az emberek öltözködésében annyi a változás, hogy felvettek egy pullóvert. Merhogy eddig polóban jártak nagyrészt, főleg ha kisütött a nap. Hát én meg dunyhakabátban leszek és kész. Legalább tudják, hogy nem vagyok birkaföldi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése