2011. augusztus 9., kedd

savas - lúgos, egészséges

Szóval ez most divatos, amikor én gyerek voltam, erről szó sem volt. Azt mondják, ha reggel megiszom éhgyomorra egy pohár citromlevet, az már lúgosít, ami azért fura, mert ugye a citrom savanyú. Ha görnyedten ülsz, az is savasít, mert a levegő nem tudd teljesen kicserélődni, és a bent maradó egyre fáradó levegő nem engedi a normális és szükséges mértékű oxigéncserét, a vér nem jut elég friss oxigénhez, ezért állandóan savasodik elfelé.
Eddig egészséges volt a margarin, most már utáljuk. Divat nem húst enni, de amikor krónikus, háromnegyed éve tartó torokgyulladással mentem orvoshoz, közölte velem, hogy muszáj húst ennem, mert bár a vérképem tökéletes, vasam is megvan annyi, amennyi kell, mégis hiányzik valami, amit csak húsból nyerhetek ki. Leerőltettem egy kevés csirkemellet, és láss csodát, el is múlt.
Szóval az egészség szerintem olyan mértékig relatív, hogy csak. Hogy kinek mi jó, mi esik jól, és hogyan hozza ki a maximumot magából, és hogy akarja-e főleg. Fontosnak tartom az egészséget, de azt is, hogy élvezzem az ételeket, az étkezést, és ne rontsa el a lelkiismeretfurdalás miatti öklendezés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése