2011. június 6., hétfő

X-men, Invictus és Tudorok

Megnéztük az X-men, az elsők-et. A mozi nem volt vészes, teljesen normális kisvárosi filmszínház. A film magam pont olyan, mintha vasárnap este adnák le az HBO-n. Azért vasárnap este, mert végülis az X-men valahol már kultikus, na meg annyira rossz nem is volt (láttam én már moziban ennél pocsékabbakat). És akkor most lesz itt SPOILER, szóval ne olvasd, ha még nem láttad, és akarod. Kicsit lapos volt nekem, vontatott, a vége meg túl drámai, túl nyálas. A legjobb rész az volt, amikor Wolverine közli velük (Magneto és prof X), hogy Go fuck yourselves. A legviccesebb az volt, amikor X prof aszondja, hogy öregkorára biztos teljesen kopasz lesz. De egyébként ennyi. Egyszer jó volt, de nem rajongok érte.

Az Invictus-t már régóta meg akartam nézni, Clint Eastwood-ot bírom, mint rendezőt. És lehet, hogy pont ezért volt csalódás, mert mind a Millió dolláros bébi, mint a Gran Torino ennél sokkal nagyobbat üt. A film jó, elgondolkoztató, végülis az én hibám, hogy többet vártam. Kicsit valahogy az izgalom görbe nem ment elég magasra, de minden egyéb tekintetben megfelelő. Meg kéne néznem, hogy mekkora az igazságtartalma

A Tudorok meg egy sorozat volt, most fejeztem be. Az első évad és a második évad fele kurva izgalmas volt, állandóan néztem. Pörgős volt, tele feszültséggel, kis szexszel, pont jó mennyiségű cselszövéssel, jó pasikkal, feszes mellű csajokkal, és mindennel, ami egy HBO sorozathoz kell. (NEM az HBO gyártotta, hanem a Showtime). Viszont a második évad felétől összecsapták, még ugyan van harmadik, meg negyedik is, de a végén már nagyon vártam, hogy vége legyen. Na meg ha Tudorok, akkor hol marad Bloody Mary? Elisabeth és a Golden Age? Hogy meghal Edward? Szóval örültem volna, ha még folytatják, de az első évad stílusában. Lehet, hogy megnézem majd a Rómát is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése