2011. június 16., csütörtök

tapasztalatok

Na akkor amit eddig is tudtam az az, hogy én, és az ablkamosás nem vagyunk barátok. Ugyanígy nem barátom a vasalás, de azt a heti 8 inget még kibírom. Otthon nem vasalok, felakasztom, úgy szárad, tökéletesre. Itten viszont a szárítógép az oka, hogy kell.
Az ablakmosás mástészta. Macerás. Ablakkeret mosás, vizes bödön, rongy, esetleg egy szárazabb rongy is. Majd ecetes víz, vadiúj rongy (merügye a régiben megbúvó poszemek karcolják az üveget), újsághalom - mert mással nem jó, nem lehet. És csíkos marad, akármit csinálok. Ha süt, ha nem, ha újság, ha nem.

A másik amire rájöttem így mostanság, hogy anagyból nem jön ki a penész. Semmiesetrese. Ha nagyon akarom akkor se. Olvastam én citromos-sós, szódabikarbónás, ecetes megoldásokat, de semmi. Ecettől kicsit jobb, viszont az utána meg büdös a lakásban. Feladtam, penész marad. Majd összebarátkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése