2011. május 30., hétfő

zumba wii tapasztalatok 2

Már kb 4szer is használtam a zumba-t, eddig csak single lesson-okat, de ma belevágtam egy bemelegítő single lesson után egy 20 perces beginner órába (ez szép magyar mondat). Szóval van lehetőség először megtanulni az alaplépéseket, utána érdemes ezeket az órákat venni, de lehet partizni is éppenséggel, azt még nem próbáltam. Az 5 perces Calypso bemelegítés kellemes, bár én ezt a cicirázást annyira nem kedvelem, de belefér még. Néha nehezen tudom követni még, de gondolom ha már sikerült megtanulni a lépéseket rendesen, na meg lecsusszant rólam pár kiló, akkor könnyebb lesz. A 20 perces programban van egy bemelegítő 5 perc, utána van 3X5 perc rendes ugrabugri, majd még valamennyi levezetés (de lehet, hogy csak 2X5 perc volt?). A levezetés csak fenékrisza igazából, próbál valami hastáncszerűre hajazni.
Összességében nem rossz, néha nem vágom hogy miért nem számlja nekem a pontokat, de az az ő baja, és néha nehezen tudom követni. Kicsit idegesítő, hogy ilyen "árnyalak"szerű az edző, lehetett volna éppneséggel hús-vér ember, úgyis róla vették fel, de megszokható.
Viszont még midnig nem tudom, hogy kell kilépni, ezért a pontjaimat nem menti el. Na ez így gáz, és gagyi. Viszont a 20 perc után szépen felment a pulzusom, volt kis izzadás is - mondjuk nem vagyok nagy formában, az is tény.



A Wii Fit plus + Balance board kombinációt jobban szeretem, vannak rajta jópofa és idegesítő játékok, de a sport része sem rossz. Annyit hiányolok egyedül, hogy nincs benne egy felépített edzés program, hanem én válogathatom össze, mit akarok. Ezeket össze tudom tenni egy sorozatba, az úgy nem rossz, de ehhez még lusta voltam. A 30 perc free-step a kedvencem, kellemes, lehet közben tv-zni, súlyzózni, és tőleg függ, mennyire izzadok meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése