2011. május 3., kedd

zumba wii - első tapasztalatok

Most vettem az elős Zumba órát Wii-vel. Kicsivel több mint egy órát csináltam, eléggé leizzadtam, ami tán jójel. Eslő körben azt csináltam, ahol megtanítják az alaplépéseket, majd pár single routine-t is - ezek kb 5-6 percesek. A 20 perces órába még nem vágtam bele, majd holnap.
Nem rossz, de nem könnyű követni, amikor elvesztem a fonalat, akkor csak táncolok magamban, jó az nekem. Feneket combot biztos megmozgatja, de hogy lesz-e hatása, azt nem tudom, azt hittem a Wii Fitness-ről is, hogy milyen ultrajó - bár fogytam vele, illetve az állóképességem jobb lett, az biztos - 10 percet simán lefutok, ami egy ilyen couch potatoe-tól már elég szép szó szerintem.
A zumba wii menüje elég gagyi, nem igazán átgondolt, a betűk kicsik, ezen részéért nem adnék egy kanyi vasat sem. A többit meg majd meglátjuk.

Olvastam a Dukan diétáról, nem hiszem, hogy fogom csinálni, szerintem egyáltalán nem egészséges. A szénhidrát elhagyása - főleg hosszú távon - rákosodáshoz vezet, olajok, zsírok pedig kellenek az egészséges bőrhöz, hajhoz, élethez. Tán még a legjobb a 90 napos kúra, amikor csináltam, fogytam is vele. Egy bajom van, hogy mindig van valami. Születésnap, névnap, ilyen-olyan ünnepek, ami miatt van pár nap, amikor nem tudom csinálni, aztán meg leszarom. Persze hiába szépítem és keresem a kifogásokat, hiányzik belőlem a kitartás, és túlbuzog a finom étel szeretete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése