2011. május 18., szerda

(vágy) alku

Alkudozom. Alkudozom az égiekkel. Hogy csak egy kicsit, csak ezt, csak azt, hogy akkor majd én így meg úgy. Tudom, hogy nem így működik, mégis. Jön a miértpontén, nem akarok Jób lenni, és a többi magamat sajnáló egyéb gyűlölmény. És alkudozom, fogadkozom, Ő is tudja, én is tudom, hogy semmi értelme, és nem csak azért, mert nem tartom be. Vajon könnyebb azt hinnem, hogy ami történik, az azért van, mert Isten szerint nekem ez így lesz majd jó? Tanulok én ebből? Jobb leszek? Nem tudom. 

Azt mondják az agy csodákra képes, hallottam már olyanról, aki meggyógyult attól, hogy leírta százcsilliószor, hogy meggyógyul, és megtörtént. Vajon véletlen egybeesés, vagy tényleg csoda? Néha nem merek kipróbálni dolgokat, mert félek, hogy nem válik be, és lassan nincs több opció, nincs új ötlet. És akkor mi lesz? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése