2011. május 28., szombat

az ország vége

Már tökrégóta el akartam menni a Land's End-re, de mondjuk már vagy 10 éve, amikor először volt úgy, hogy ide kell jönnöm élni, a Birkák Földjére - ez aztán elmúlt. És most DrB észrevette, ha nem megyünk el utazgatni, ami engem életben tart egyébként, akkor bizony a szomor annyira eluralkodik rajtam, hogy nem is biztos, hogy kilábalok. Szóval mentünk. Voltunk ott is, de a legjobb napot a Minack Theatre-nél töltöttük, csak feküdtem a fűben, élveztem a Napot és a napot, és hallgattam az óceánt, és megcsodáltam az csodás strandokat.

Cornwall egyébként is gyönyörű hely, nem nagyon fogtunk mellé, pedig nem terveztünk semmit, csak mentünk.
Azért a szomor itt van, próbálok meditálással, egyébbel túljutni, és megmaradni pozitívnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése