2011. március 23., szerda

hogyan köszönj a királynőnek

Most már kiváncsi voltam, hogy pontsan ki kicsoda az angol királyi házban, mert aztán itt tele vannak az újságok velük. Főként a Prince Andrew arcát lehet látni, mert valami kétes ügybe bonyolódott, szóval a királyi ház minden nap kiad újabb és újabb közleményeket. Na szóval megtaláltam a hivatalos honlapot, ahol volt egy olyan, hogy hogyan kell üdvözölni a királyi család tagjait. Már elképzeltem a hihetetlen bonyolult mozdulatsorral kísért meghajlást, és közben hosszas üdvözlőmondat mormolását, amit minden angol tud, és nekem is meg kéne az egész procedúrát tanulni, hátha idetéved Vilmos Herceg vagy a Királynő a Birkák Földjére. És mekkora csalódás. Férfiaknak fejbólintás, nőknek kis pukkedli. Vagy egy sima kézrázás is megteszi. Nemá...

Na de nagyon készülünk az Esküvőre, már csak kicsivel több, mint egy hónap. Az tuti, hogy akkor az egész ország a TV előtt fog ülni, a nővérek a kórházban ki vannak akadva, hogy miért nem kapnak szabadnapot, már választottak hivatalos királyi hárfást, és hintót az alkalomra. Csudaizgalom ám ez. Viszont én a nemizgulást tanulom, ma reggel szükségem is volt rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése