2011. március 19., szombat

Az újság

Az úgy kezdődött, hogy itt nem lehet normális, heti kultúrális - gazdasági - érdekes magazint találni, az Economist nekem túl sok, a Newsweek elsilányodott, a Times nem kelti fel az érdeklődésemet. Persze ha még mondjuk jógáznék, akkor lenne 6 féle újság, főzős-sütős magazinból nincs hiány (azokból vettem is párat nyálcsorgatás céljából), de PC újság van 100, és akkor a még ennél rosszabbakat nem sorolom. 
Mígnem egyik nap kínomban megvettem a New Scientist (-et.... de mivel "t"-re végződik, már oda se kell tennem a tárgyesetet egy kedves barát szerint. Szerinte "Adj egy adag sajT", vagy "hozz magaddal egy "Pesti EsT"), és kifejezetten érdemes volt, olyannyira élveztem, hogy már a második példányt (nem ugyanabból aszámból...) is megvettem. Most még csak lapozgatom, próbálom kitalálni az elolvasandó cikkek sorrendjét, nézegetem a képeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése